RSS Feed

ag išbando smokey eyes

Posted on

Nesu aš tas žmogus, kuris kasdien makiažintųsi. Tačiau, kai būni vienas namuose, prisigalvoji visokių nesąmonių 😀 Išbandžiau smokey eyes, kaip aš jas suprantu ir paderinau su ryškiu raudonu lūpdažiu ir su nude lips irgi. Rezultatus matote. Tikėjausi su fotkėmis išgauti tokį girtos tūsovčikės vaizdelį ir manau man visai pavyko (nieka negėriau šian, prisiekiu!) 🙂

About ag

crazy person from a crazy town, interested in fashion and music. working as interior designer in architecture office.

4 responses »

  1. Man antra visai nieko 😉

    Atsakyti
  2. Aš siūlyčiau dar daug daug juodos/pilkos, nes dabar truputį per šviesios akys (na bent jau man 🙂 ). Labai graži raudono lūpdažio spalva! Koks čia?

    Atsakyti
  3. Khe lūpdažis iš bobutės 😀

    Atsakyti
  4. Aha, pritarciau, kad kaip “smokey eayes” truputi drasiau reiketu, more more more! 🙂 bet siaip grazu 🙂

    Atsakyti

Parašykite komentarą

