RSS Feed

Sunday’s experiment: bum’s fur

Posted on

I know you all been waiting for my Sunday’s experiment 😀 This time i want to present you my newest thrift store find: the fake fur. To me it resembles a bit the ones the homeless people wear… But, as recent events in fashion world show, being A BIT homeless is chic. Ironic, knowing that having no real job and no prospects of getting any, i might be closer to homeless(not chic) than i thought.. 🙂 Anyways.. i started with cute little vintage dress i had:

But with the fancy dress and a bag and some jewelry i felt like rich russians trophey wife.. so i skipped it and went to bit more casual styling:

(Excuse my bad mood, the camera was tricking me mad)

They say, it’s a bit weird to wear fur with bare feet, but i say, haven’t you seen Constance Jablonski With bare feet in the middle of the snow pile. At least I stand on warm ground, at home 🙂

And i really liked the way belted fur looks like. I think i’m gonna wear it outside too 🙂

Vertimas: Šiandien sekmadienio eksperimentui pasirinkau paskutinį savo pirkinį – bomžo kailinukus 🙂 Mados pasaulyje toks įvaizdis “ant bangos” dabar, tačiau ironiška, kad neturėdama normalaus darbo ir su esamomis perspektyvomis esu arčiau bomžo gyvenimo, nei mados pasaulio 🙂 Ech.. Pradėjau su vintage suknele, tačiau kartu su papuošalais, rankinuku su auksuota grandine ir aukštakulniais sau buvau labiau panaši į naujojo ruso žmoną. tai greit persirengiau į kasdieniškesnę aprangą: orginalius Levi’s 501 ir baltą paprastą palaidinę. Katce sakė, kad keistai atrodo kailiniai ir plikos pėdos, bet aš sakau, kad katce, tu nieko nesupranti 😀
Beje, man labai patiko, kaip tie kailinukai atrodo suveržti diržu. Jaučiu, kad tikrai taip kur nors apsirengsiu 🙂

O kol kas gero Jums sekmadienio vakaro, mielieji 🙂

About ag

crazy person from a crazy town, interested in fashion and music. working as interior designer in architecture office.

13 responses »

  1. AŠ neseniai iš sandėliuko parsitempiau dirbtinio kailio kailinukus, kuriuos dėvėjau vėlyvoj vaikystėj 😀 Tik mano šviesūs ir su smėlinėm dėmėm, laukiu šaltesnio oro ir sniego, kad galėčiau išvesti pavėdinti, nors vyras sakė, kad netinkami “vėdinimui”, nes akivaizdu, kad tarybiniai 😀

    Atsakyti
    • Aš irgi prisiminus buvau, kokius kailinukus 4toj klasėj nešiojau. Oj kaip jie tiktų dabar! Buvo leopardinio kailio imitacija 😀

      Atsakyti
  2. Aš turiu net trejus leopardinius 😀 Vieni labiau švarkas, nes nėr ilgi, jis pliušinis ir jau dabar su juo šalta, bet prieš kokius 3 metus tai mano sąžiningai nešiotas, atnešiotas ir pirktas ne Lietuvoje 🙂 Kitus pirkau pernai, dirbtinio kailio, bet vyras labai jų neužskaito, o dar vienus gavau natūralaus kailio tik aišku ne leopardo, o kokio kškio,bandančio loepardu apsimesti, labai labai senus, bet noriu juos persiūti, tik įtariu, kad taip to ir nepadarysiu 😀

    Atsakyti
    • O vat man įdomu. Tikrą kailį man nešioti šiek tiek nedrąsu (matyt dėl visų tų filmukų, kur mačiau kaip Peta tortus mėto į tuos žmones 😀 ), tačiau jei kailis iš antrų rankų, tai gyvūnėliai antrą kartą juk nežudomi, tai kaip sąžinė jaučiasi šiuo atveju? (Aišku mano šita paranoja šiek tiek veidmainiška turint omenyje, kaip vertinu viską, kas yra iš odos… bet visgi..)

      O dėl kailinių persiuvimo, įtariu, kad tai milžiniškas darbas! 🙂

      Atsakyti
  3. Na, bet sako, kad dirbtinis kailis ir nešildo, aš šiaip esu didesnė dirbtinio kailiuko mėgėja, bet šituos tiesiog gavau dovanų, nepirkau 🙂 Man juos padovonojo viena mergaitė, su kuria susipažinom per mano blogą.Tuos kailinius jaunystėje dėvėjo jos senelė, sakė kokių 60tųjų siuvimo 🙂
    Na žiūrėsim ar gausis man kažkas pagal sumanymą ar ne 🙂 O aš didelė priešininkė būti negaliu, nes mano specialybė yra tiesiogiai susijusi su oda 😀

    Atsakyti
  4. Noooooriu ir aš kailinukų :/

    Atsakyti
  5. Atgalinis pranešimas: home made scarf « ag vintage

  6. Pimose foto atrodai kaip 70mete senute. ; )))
    juk nebutina viska pirkti devetu prekiu parduotuveje ;DD
    nes pvz tie dzinsai aukstu liemeniu tikrai atrodo ne kaip, dbr madingi aukstu liemeniu, bet tikrai ne toki :DD

    Atsakyti
    • Ojezau kokia ekspertė. Viskas kas šiandien madinga, tai paimta iš seniau. Nieko orginalaus šiandieninėse madose neliko. Tik recycle ciklas vyksta. Taip kad nereikia čia ateit ir spamint savo neigiamas emocijas. Zarose apsipirkinėti man neleidžia tiek finansai tiek orginalumo stoka jų rūbuose.

      Atsakyti
  7. as tik nesuprantu kodel tu pyksti ; )))))
    niekas nesake, kad turetum apsipirkineti zarose ar kitose panasiose parduotuvese ; )
    taip viskas ateje is senaiu, taciau pasikeite siek tiek ; )))
    manau galima rasti tikrai grazesniu drabuziu ; ))))

    Atsakyti
  8. koki mes zmones buname pikti isgirde kitokia nuomone ; )))
    as suprantu kad tau jie grazus, nes kitaip nebutumei ju pirkusi 😉

    Atsakyti

Parašykite komentarą

