RSS Feed

pink and brown

Posted on

Inspired by boredom… 🙂

No, actually i wanted to mix that sweater-jacket combo once again. And i think brown suits all pinkish-purpleish-violetish colors perfectly 🙂

Dress – vintage
Scarf – a gift
Belt – second hand
Shoes – from that page on the right side of my blog 🙂
Socks – ReServed
Sweater – second hand
Jacket – second hand
Earrings – hand made by me

Vertimas: iš nuobodybės sugalvojau dar pamėsinėti tą megztinio + švarko temą. O taip pat man labai patinka šilta rožinė spalva kartu su rudais tonais… Dar labai svarbu man buvo, kad bent vienas daiktas nebūtų vienspalvis, o  koks nors su raštu. Visa apranga daugiau mažiau iš kuistukų, kaip kažkas juos gražiai vadina 🙂 Tik koinės parduotuvinės ir auskarai pačios gaminti 🙂

About ag

crazy person from a crazy town, interested in fashion and music. working as interior designer in architecture office.

14 responses »

  1. Paskutinė – Ostiniškai. Nice look that you’ve got, girl.

    Atsakyti
  2. Thank you, girl 🙂

    Atsakyti
  3. Pirmos dvi nuotraukos, kur tu be megstuko – nuostabus spalvu derinys. Labai patiko.

    Atsakyti
  4. Miela ag, šiuo keistu laikotariu, kada “vintage style” mada yra aukščiausiame taške, atsiranda labai plonytė linija tarp “genealumo” ir “visiško nusirengimo blogąja prasme”. Vienais tavo derinukais buvau susižavėjusi, kitų, atvirai pasakius, visiškai nesupratau. Esi labai graži mergina ir dar kartą man įrodei, jog apranga LABAI daug prisideda prie bendro žmogaus grožio. Būk labai atsargi ir atidi derindama savo vintažą, nes peržengusi plonytę liniją, sugadini ir savo grožį. Sėkmės 🙂

    Atsakyti
    • Miela Monika,
      Kol nepamatysiu, ką pati suderinate, tol nemanysiu, kad tamsta galėtumėte man būti koks rimtas autoritetas nusimanantis, kur ta plonytė linija yra. Sėkmės 🙂

      Atsakyti
  5. 🙂 aš ir nesigviešiu jūsų autoriteto pozicijų. Išsakiau visiškai subjektyvią nuomonę, apžiūrėjusi visus jūsų derinukus. Galiu net pasakyti, kas labiausiai užkliuvo: garstyčių spalvos kelnės (ši spalva, beje, yra viena mano mėgiamiausių), tiksliau visas derinukas ir keistasis variantas su šortais 🙂 Vėlgi, pabrėžiu, jog tai tik mano subjektyvi nuomonė. Deja, savo stiliumi lygintis negaliu, nes manasis visai kitoks, nors ir esu neabejinga vintažui.

    Atsakyti
  6. reaguoju į rožinę. labai!

    Atsakyti
  7. nenrvuok! grožiuosi 😛

    Atsakyti
  8. is visu matytu pirmoje foto spalvu derinukai paiko, daugiau niekas ; )))

    Atsakyti
  9. faina suknelė. aš ir tokios visai norėčiau. 😉

    Atsakyti
  10. man buvo labai juokinga ten kur graužia piršta

    Atsakyti
  11. Atgalinis pranešimas: pink celebration « ag vintage

Parašykite komentarą

