RSS Feed

candee train #1

Posted on

Pradedu naują seriją derinukų – koncertinė apranga. Tai nėra kasdieninė išvaizda, labiau iš fantazijos srities, nes visada galima sakyti, kad eini ant scenos ir tai yra šou dalis. O kai gali sau leisti fantazuoti tai atsipalaiduoji ir tiesiog džiaugiesi nemąstydamas “ką žmonės pagalvos”…


YELLOW! 😀

Batų ir dryžuotų kojinių derinys tiesiogiai pasiskolintas iš mano guru – PJ Harvey.
Matomas čia. Bet apie ją ir jos įtaką mano aprangai kiek vėliau.. 🙂

Wearing: H&M blue dress, vintage blue jacket, second hand pumps.

Translation: This is the first of my new series: gig outfits. Gig allways gives you the freedom of expression without the fear to be not in the right place with the right outfit 🙂 You can always say it’s the part of the show.

About ag

crazy person from a crazy town, interested in fashion and music. working as interior designer in architecture office.

25 responses »

  1. suknelė nuostabi! beveik TOS spalvos! 🙂 o apie batus ir kojines aš patylėsiu…

    Atsakyti
  2. Jei tas kojines nuimti tai viskas cia butu gerai ;D Ir tiktu ne tik scenai.

    Atsakyti
  3. Iš pradžių ir man kojinės truputį užkliuvo, bet paskutinėje foto kažkaip viskas liux 🙂 Va tik kitus grupės narius irgi reik įdomiau aprengt 😀 Beje, būtų smagu paklausyt jūsų muzikos, gal kur nete įkelta yra?

    Atsakyti
  4. Nu a jūs teksto neskaitot, ar kaip yra? Koinės ten turi ir priklauso būti, nes taip aš nusprendžiau ir viskas. Spauskit ant linko ir matysit. Šimtas melejonų žmonių sekančių pj harvey darbais jums pasakys, kad koinės valdo ir valdys visą gyvenimą, o kažkokiam kaime, kuris lietuva vadinas sugalvojo čia problemą iškelt. Jeezuskraist. 🙂

    P.S. aš po gig’o mažai miegojęs ir piktas 🙂

    Atsakyti
  5. 🙂 matos (girdis, jaučias). Ag, nesipiktink, viskas ok, mes dar “nedaėjom” iki tokių derinių, tai ir skleidžiam marazmus. Tavo drabužių derinimas subtilus, oiginalus ir išskirtinis, tai kritikos (kad irkokia ji būtų) neišvengsi, bet ne tame esmė,o tame, kad darai. Sėkmės ir saldaus gilaus miego 🙂

    Atsakyti
  6. Muzikos paklausyt bus galima greitu metu. Dar kiek ruošiamės šiam internetiniam debiutui. O kolegos grojikai kartais irgi apsirengia. Mūsų uniforminė spalva šiaip geltona. 🙂

    Atsakyti
  7. Nuoroda spaudziau ir pastebejau kad ten tos kojines atrodo geriau, nes jos ten spalvingesnes, ryskesnes ir ant nuogu koju.Jusu tuos dievaicius matau pirma karta, visi mes turime savus.Maniskiai su apatiniais scenoje laksto.Ir man tai grazu,,myliu ir zaviuosi jais.Todel as visgi dziaugiuosi jusu kojinemis nes tai jums patinka.Juk tai ir yra svarbiausia. 😉

    Atsakyti
  8. Na skant Dievą sunku tobulai atkartoti 😀

    Atsakyti
  9. man patiko kojinės, ir ne tik dėl PJ, jos įneša žaismingumo į aprangą ir šiaip linksmai atrodo 🙂

    beje, ar čia sniegas puslapyje krenta, ar man akyse balti taškai rodytis pradėjo?

    Atsakyti
  10. ak, bent čia žiema… 🙂

    Atsakyti
  11. Man tavo derinukas neatrodo labai fantaziškai nukrypęs nuo buvusių kasdieninių. Paprasta ir tiek.
    O bateliai iškrenta iš konteksto, neigiamai iškrenta, deja.
    Labai gražios tos geltonosios foto.

    Atsakyti
  12. Yra toks stebuklingas posakis-“dėl skonio ir grožio nesiginčijama”;)

    Atsakyti
    • Nu tai kodėl tuomet ateinate į mano “namus” ir taip negražiai komentuojate? Jūs man labai “neigiamai iškrentate” iš viso mano kūrinio konteksto 🙂 Ir tik vardan teisybės palieku tuos piktus komentarus, tikiuosi, kad žmonės kažkada susipras, kad reikia skatinti ir džiaugtis, kad išvis kažkas kažką daro, o ne tik sėdėt prie kompo ir kitus kritikuoti. Kas čia per delfiškas mentalitetas pas mus, nesuprantu… 🙂

      Atsakyti
      • Nu gerai, nusprendžiau. Rašykite jūs ką norite. Reaguosiu tik į klausimus. O visa kita kalbės už save 🙂

  13. Nju va.. o aš nežinojau kad grojot..

    Atsakyti
  14. Aš žaviuosi tavo drąsa pateikt savuosius derinukus mūsų lietuviškoje padangėje. Bet taip pat manau, kad nebūtinai man viskas privalo patikt, todėl ir leidau sau išsisakyt.
    Jei esi drąsi taip rengtis(pripažinkim-netradiciškai), būk drąsi ir nepurkštauk dėl lengvutės kritikos;)

    Atsakyti
  15. Aš drąsi bet labai jautri 😀

    Atsakyti
  16. Ag, kojinės valdo ir valdys, bet šitos štai čia ir netinka. Tough I loooove your dress n’ stuff.

    Atsakyti
  17. as tai nesuorantu kas tau darosi :DDD
    jej tik kas nors pakomentuoja neigiamai, tai iskart – tai ko cia einat, ko komentuijat, nemokat pagirt, tai ka cia girt jej negrazu lDDDD
    kai bus grazu tai ir pagirsim.

    Atsakyti
    • Na tai jei pastebėsi vėlesniuose įrašuose atsiranda ir gerų komentarų. Tai rodo, kad kažkiek matyt tobulėju. Juk tai mano kelias iš bjauriojo ančiuko, kaip Guoda parašė 🙂 Akivaizdu, kad pirmieji įrašai iš dabartinių pozicijų žiūrint visiškai naivūs ir belenkokie…

      Atsakyti

Parašykite komentarą

