RSS Feed

spinster

Posted on

Tiesą sakant norėjau paderinti keletą variantų šventėms. Gavosi, kaip visada kažkas kitko, nei planavau 🙂 Dar viena tiesa ta, kad po praėjusių visiems patikusių publikacijų bijojau ką ir dėti. Labai patiko gražūs žmonių žodžiai ir bijau vėl nusivilti, kai kaltins kad ne tas koines užsidėjau ar dar ką.. 😀 Anyway, nusprendžiau apsidrausti humoru. 🙂 Taigi: senmergės apdarėlis…


Jos visada tokios tvarkingos ir pasitempusios. Stovi tiesiai ir aukštai iškelta krūtine 🙂

Jos augina gėles…

Jos turi didelę širdį.. (kartais ne)

Jos užsiima rankdarbiais… ir turi kačių. Deja, Kaukėnas, the feimous kitten, nepanoro pozuoti.
Khe, jaučiu pozą atkaliau!

Iš tiesų viskas prasidėjo nuo to, kad pamačiau tą marškinių apykaklę. Pagalvojau, turėtų puikiai tikti su ta mano kita apykakle 🙂 O ir šiaip pilka bei geltona – tas derinys, kurį seniai svajojau įgyvendint…

Labai norėjau parodyt, kad koinaitės irgi gelsvos ir dargi su taškeliais… nežinau, kiek tai matos..

Tai tiek tų senmergių 🙂

Reklama

About ag

crazy person from a crazy town, interested in fashion and music. working as interior designer in architecture office.

17 responses »

  1. Eik tu sau, kaip grazu!!!!!!!!patikoooo.

    Atsakyti
  2. Gražus derinukas. Man sijonas su geltona juosta ypač, tik kažkodėl norisi trumpesnio švarkelio, bet čia man 🙂

    Atsakyti
  3. Wow kaip grazu! Nerealus sijonas! ir visa derinys nerealus!

    Atsakyti
  4. O man nepatiko. Nors vintage dievinu, labai lengva peržengti ribą kai vintage pateikiama subtiliai, o kai panašėja į boboutę.
    Šis man neitin.

    Atsakyti
  5. Grazu grazu 😉 Man atrodo kad kaip tik cia labai viskas subtiliai ir visai ne bobutiskai, o su siuo sijonu manau turejo but gan sunku 🙂

    Atsakyti
  6. Labai gerai atrodo marskinuku ir tos ryskios juostos derinys…O sijonukas “pajaunintu” trumpesnis ilgis;)

    Atsakyti
  7. Puikiai tinka sijono ilgis…Kad man taip 😦

    Vis bandau su klostuotais sijonais susidraugauti, taip gražu ant kitų, bet ant manes poklaikiai atrodo kažkaip…Per kūčias bandysiu dar kartą, ta proga, kad persidariau vieną 🙂

    Atsakyti
    • Niekad nesusimastau, kad koks nors drabužių tipas tinka man ar netinka. Gal čia ir yra mano bėda 😀 Ačiū, kad sakot, kad tinka 🙂 Turėsiu omeny. O GinCherry derinukų visada laikiam 🙂

      Atsakyti
  8. su kuo tu susijuosiusi liemenį?

    Atsakyti
    • Haa vat ir išaiškėjo mano optinė apgaulė 😀 Ten toks kaipo šalikėlis iš tiesų.. Naujesniame įraše dėviu jį ant kaklo. va čia: new day. Tiesą sakant, manau, kad įmanoma “į žmones” išeiti ir su juo, nugaroje gražų kaspiną surišus…

      Atsakyti
  9. bet tu matau istisai atmaskiniesi jej tau kas nora ka nors pasako priesingai nei tu manai , ;DD

    Atsakyti

Parašykite komentarą

