RSS srautas

dunham

Posted on

Šį įrašą įtakojo vėlgi knyga ir konkrečiai Dior Homme namų dizaineris Kris Van Assche. Jo sukurtas paprastumas mane sužavėjo. Derinukas iš drabužių, kuriuos kiekviena moteris, o taip pat neabejoju, kad ir kiekvienas vyras turi savo spintoje..

Inspiracija

Iš pradžių dar bandžiau “patraukti“ labiau į moterišką pusę su švarkeliu ir sage, tačiau po to, apsistojau ties visišku paprastumu. Minimal 🙂
Beje, apsirengus jaučiausi kaip FTB agentė. Manau čia vaikystė praleista prie X-failų ir dabartiniai vakarai leidžiami prie Fringe serijų padarė nemažą įtaką. Tiesą sakant sklastymas per vidurį atkeliavo tiesiai iš Agent Dunham įvaizdžio serijose 🙂


Me iz FBI AGent!

Wearing: vintage GAP pants, vintage jacket, white shirt from second hand, shoes from Danija

TRANSLATION: Inspired by DIOR Homme collection by Kris Van Assche and FBI agents 🙂 Some masculinity and femininity mixing. Tell me, what you think!

Reklama

About ag

crazy person from a crazy town, interested in fashion and music. working as interior designer in architecture office.

7 responses »

  1. Geda man neturiu baltu marskiniu,ka jau kalbet apie kelnes. 😛
    Labai grazu, tvarkinga.Rankine! 🙂

    Atsakyti
  2. Man laaabai graži priešpaskutinė foto. Ir be švarkelio labiau žiūrisi nei su. Kelnės super! Nors man paskutiniu metu norisi kelnių apačias siaurint. Tiesa, aš batus rinkčiaus kitokius, bet pats derinys savotiškai subtiliai patrauklus akiai 🙂

    Atsakyti
    • Aš visiškai su tavimi sutinku. Kelnių apačios man irgi nepatiko, bandžiau raitoti, bet tik blogiau gavosi 🙂 O batų irgi norėjau tokių, kaip pas tą vyruką, nu bet ale visų pasaulio batų juk negali turėti.. Rinkausi kažkokią alternatyvą 🙂 Dėl švarkelio irgi sutinku. Žodžiu, Lee, aš sutinku!! 😀

      Atsakyti
  3. 😀 😀 😀

    Atsakyti
  4. Cha, o man pirma mintis buvo – dama iš advokatų kontoros:))

    Atsakyti

Parašykite komentarą

