RSS srautas

mustard celebration

Posted on

Šį rytą dar voliodamasi lovoje bandžiau atsekti, kada man prasidėjo šios spalvos manija.. 🙂

Kalbame apie konkretų spalvų rato gabalą, t.y. viską, kas įsitaisę tarp geltonos ir paprastosios žalios:

color wheel

Gal todėl, kad esu pavasarinukė, ši spalva man labai patinka. Man ji primena ką tik išdygusią šviežia žolę 🙂 Pamenu pirmame kurse akademijoje teko mokytis spalvotyros ir atėjus peržiūroms spalvotyrienė (taip mes dėstytoją vadinome), užsidengė burną rankomis pamačiusi, ką aš išsikabinau. Ryškiai “salotinė“ spalva švietė per visą kambarį. Man liepė ją uždengti, o aš nesupratau kodėl – juk gražu! Nuo to laiko aplink save pastebiu bei stengiuosi kaupti visokias šios spalvos apraiškas: ar tai fotografijai atliktą salotinio WC interjero apžvalgą, ar nupieštą logotipą ar paprasčiausiai šį gardžios garstyčių spalvos švarką. Mama jau ką nors nužiūri parduotuvėj ir sako “va, tos TAVO spalvos“.

O taip, aš pasidariau tiurbaną! 😀 Ne, į gatvę taip dar neišdrįsčiau eiti. Bet jei tai būtų koks ekscentrikų vakarėlis, tai vainotautas.. 🙂

Wearing: vintage mustard jacket, vintage dress, shoes from manodrabuziai.lt, jewelry from “Tinka“.

O jei “garstyčias“ papurvinsi tai gausis “alyvuogių“ spalva, kuri irgi šen bei ten jau apsireiškė mano derinukuose 🙂 Daugiau garstyčių apraiškų: alien, new day, misty afternoon, jacket galore, polkadot stockings … ir tt.. jau nevarginsiu su purvinesne “alyvuogių“ versija 😀
Norėčiau išgirsti Jūsų nuomone, ar patys turite kokią spalvą, dėl kurios kažkiek kraustotės iš proto? Ar tos spalvos turi tiek potencialo, kad patiktų visą gyvenimą tos pačios, ar visgi kas kažkiek laiko, ta mylimoji keičiasi? Kaip Picasso periodai? 😀 Nes aš pamenu prieš šią spalvą buvau apsėsta BALTOS. Balta man buvo viso ko esybė ir viso ko pradžia, visų spalvų motina. Bet kažkada ta energija, kurią man teikdavo balta šiek tiek apsilpo.. Nesakau, kad dingo.. Žodžiu, lauksiu jūsų mielų komentarų 🙂

TRANSLATION: I don’t exactly remember when i got obsessed with lime color specter, but i am for some time now. 🙂 I even got dissed at my arts academy when i showcased the pure lime color for my color management classes.. Anyway, since then i try to find any kinds of mustardy-limey-greenish color artifacts.. Either it is picturing someone’s completely lime green WC, or creating some logo, or simply buying this tasty mustard color jacket.. My mom even refers to them as “one of YOUR colors..“
So i wanted to ask you: do you have similar obsessions to colors at all? Any particular? Does that color stays the same forever, or is it like Picasso periods – changing from time to time? Please share 🙂

Reklama

About ag

crazy person from a crazy town, interested in fashion and music. working as interior designer in architecture office.

15 responses »

  1. Tai vienintelis geltonos atspalvis, kurį pakenčiu. Neturiu spalvos dėl kurios kraustyčiausi iš proto, bet geltonos tikrai nemėgstu 🙂

    Atsakyti
  2. O taip, įsivaizduoju kas yra spalvos manija. Man šiuo metu žalia labai ir geltona, spalvų rate nuo yellow orange iki green 🙂 Kažkada buvau pamišus dėl raudonos. O juoda-balta traukia akį visada.
    Beje, deinukas man patinka, o pakabukas tai superinis 🙂

    Atsakyti
    • Lee, o tai mėgsti beveik visas išskyrus mėlyna? 🙂 Kaip keista, visad galvojau, kad jau kas kas, o mėlyna lietuviams labai prie širdies… Matyt ugninga asmenybė esate 🙂

      Atsakyti
  3. Gerai pastebėta, nors mėlynos periodas irgi kažkada buvo…turbūt visiems tos spalvos periodiškai kinta 🙂 aj, tiesa, dabar tamsi violetinė dar man labai labai, bet čia turbūt sesės įtaka 🙂

    Atsakyti
  4. Jei manęs kas klausia, kokia mano mėgstamiausia spalva, sakau, kad žalia, geltona arba oranžinė (priklauso nuo nuotaikos). Bet peržvelgus spintą, paaiškėja, kad, be juodos, daugiausiai joje mėtosi kažkas nuo “blue-green“ iki “aqua-blue“. Ko turbūt niekas niekada nepavadintų savo mėgstamiausia spalva 😀

    Atsakyti
    • aqua-blue jau kokį tai man virpesį sukelė 😀 manau man labai patiktų ką nors tokio turėti irgi .. 🙂
      po vakarykščio dar visaip pamąsčiau, kad man tai iš esmės SPALVOS patinka. kuo durnesnė spalva – tuo geriau. po to pasidarau sau tokį galvosūkį – ką su kuo suderinti, kad tos atrodytų visiškai idiotiškos spalvos viena kitą papildytų ir sužibėtų.. turiu va dabar vieną tokią tuniką kažkokios baltai žalios spalvos.. poros jai vis nerandu 🙂

      Atsakyti
  5. Tinka Tau tos garstyčios. 🙂
    Man pačiai lyg ir violetinė prie širdies, nors ilgą laiką turėjau mažai tokių drabužių. O dabar kad prisipirkau, tai prisipirkau – jau net pradeda pabosti. Labiausiai šią spalvikę mėgstu derinti arba su žalia, arba su smėline, arba kontastingai – su geltona. Mmm…

    Atsakyti
  6. kaip visada “pasipuosus“ ;DDDDDDDD

    Atsakyti
  7. Man tai keičiasi tos spalvų manijos kažkaip. Šiaip aš nesibaidau nei vienos, visas daugiau mažiau mėgst. Va, dar vasarą prasidėjo aqua green manija, ir nepraeina kol kas. Net nagų laką nusipirkau tokios spalvos 😀
    Spintoj voliojasi daug juodų rūbų, bet juoda man kaip toks pagrindas, kuris išgelbsti, kai reikia bėgti į darbą, atsikėlus 10 min iki išėjimo. Ir šiaip prie jos galima lipdyt visas kitas spalvas, kai tingisi derint.
    O garstyčių tau tinka, gražu 🙂

    Atsakyti
  8. esu apsėsta violetinės. tačiau ne, čia ne mados reikalas ar kas norsd panašaus. man tiesiog labai patinka! ;}}

    Atsakyti
  9. Mėgstu be galo be krašto juodos ir baltos spalvos derinį ant savęs :), o aplinkoje – geltoną

    Atsakyti
  10. Atgalinis pranešimas: pink celebration « ag vintage

  11. Atgalinis pranešimas: it is all about colors anyway « ag vintage

Parašykite komentarą

