RSS Feed

coco

Posted on

Neslėpsiu, ilgai tverti nesifotografuojant negaliu. Tuo labiau, kai apšvietimas pats kviečia kažką daryti. Reikia išnaudoti laisvą laiką savo malonumams 🙂 Šį derinuką įkvepė blogerė cocorosa, ir konkrečiai jos idėja tiesiog nukirpti pėdkelnes ir tokiu pasidaryti koines virš kelių.. Taip pat pastaruoju metu kažkaip dažnai eteryje užtikdauvau poną Karlą 🙂

Turėjau šią suknelę jau ilgokai, taip niekad ir nebuvau kažkur užsidėjusi. Vis galvojau, kad kažkokia ji per mergaitiška. Tačiau pamaišius su švarkeliu (kaipgi ag be švarkelio..) apsmukusiomis koinėmis, klumpėmis ir perlais, man tai pradėjo primint pono Karlo sudizainintą Chanel S/S 2010 kolekciją. Ne, nu tai žinau, kad aš čia biški į tvorą bandžiau atkurti tą įvaizdį, bet nežinau, man kažkaip simpatiškai žiūrisi 🙂

Wearing: flowery dress – trifted, jacket – trifted, DIY altered socks (cut from tights), clogs – trifted old time ago.

TRANSLATION: I will not hide it: I can not hold myself from bloging long enough 🙂 This outfit inspired by famous blogger cocorosa. She gave me a wonderful idea to cut tights and make them into over the knee socks. The rest of the outfit inspired by uncle Karl and his Chanel Spring/Summer collection. I’m not saying I nailed it, but it looks pretty good for me. What do you say? 🙂

Reklama

About ag

crazy person from a crazy town, interested in fashion and music. working as interior designer in architecture office.

40 responses »

  1. Nu tikrai kažkaip gražiai žiūrisi 🙂 Man suknelė smagiai atrodo ir rankinė labai patiko 🙂

    Atsakyti
    • Ačiū! Suknelė tai puiki. Atrodo, labai visokia aptempianti ir šiaip drąsesnė, ale iš tikro patogumo viršūnė. Nereik nieko galvoti, ar ten gerai žiūrisi ar ne. Man tokie drabužiai labai patinka.

      Atsakyti
  2. džiugu, kad negali (ištvert nesifotkinus). beje, labai stiliova rašyt “koines” 🙂

    Atsakyti
  3. CHA CHA 😀 čia kaip tame anekdote, iš Panevėžio zoosodo pabėgo du žvėrys, kurių pavadinimas baigiasi raide C..

    liūc ir begemoc 😀

    Graži suknelė 😉

    Atsakyti
  4. Simpatiškai žiūrisi 😉

    Atsakyti
  5. Tu nevaržyk savęs -fotografuokis fotografuokis 😀
    man koInės būtų gražiau neapsmukusios, bet šiaip gražiai visuma žiūrisi.

    Atsakyti
  6. jo, gerai čia susakei, storulė atsirado 😀 nejuokink voverių 😀

    Atsakyti
  7. super fainai,didziausi komplimentai kojnems ir suknelei:)

    Atsakyti
  8. pagavai nuotaika, liuks 😉 siaip tokia truputi sexy mokinukė……. :)))

    Atsakyti
  9. Draugiškas Rapolas

    Žinai, nesutinku, kad blogas skonis yra geriau negu jokio. Nes pažiūrėjus į tavo nuotraukas atrodo, jog tiki, kad tavo skonis praktiškai tobulas ir kad skudurynuose randi perliukų. Taip, tai įmanoma, bet tu tikrai nerandi. Po vieną dar tie visi drabužiai pusė velnio, bet talento juos visus derinti, pozuoti ir fotografuoti tikrai neturi. Vaizdas ir niekada nebus labai geras, bet galėtų būti pakenčiamas, jei išmoktum bent keletą estetiškai atrodančios aprangos principų (pvz. klumpės, basutės ir pan. nešiojamos ant BASŲ kojų).

    Atsakyti
    • tu ne “Draugiškas”, tu TIESIOG – durnas. išmok nekomentuoti dalykų, apie kuriuos nieko nenutuoki. aš tai esu išmokęs. bet turbūt šis mano ats. beprasmiškas.

      Atsakyti
    • Ačiū, Rapolai, už komentarą ir už išsakytą nuomonę. 🙂 Niekur niekada nesu sakiusi, kad mano skonis tobulas ir tikrai niekur nesiskelbiu, kad štai žmonės gyvenkit kaip aš, nes tik ši tiesa tiesiausia 🙂 Pažiūrėkime į tai iš kitos pusės: kiekviena mergina mėgsta puoštis. Tačiau ne kiekviena mergina mėgsta parsiduoti tik tam, kad turėtų ką gražiai apsirengti. Mėgstu puoštis ir aš, tačiau daug NUOSAVŲ pinigų tam išleisti negaliu, todėl ir ieškau tų “perliukų” skudurynuose. Man asmeniškai ta medžioklė labai patinka 🙂 (Aš čia jau net nepradėsiu pasakoti, kaip visa nauja mada yra tiesiog perdirbta senoji.. tam reiktų atskiro įrašo..). O dėl estetinio vaizdo tai skant kiekvienam savo – aš netaikau į mados žurnalus su savo nuotraukomis, tai yra tiesiog paprastos merginos stiliaus kelionė. Merginos tokios, kaip ir mano skaitytojos. O kalbant apie konkrečius drabužių pasirinkimus, tai atsiprašau gerb. draugiškas Rapolai, čia jau bus mano asmeninis reikalas, ką aš renkuosi 🙂 Ačiū dar kartą, kad nepatingėjote parašyti 😉

      Atsakyti
      • Ot, radai laiko teisintis, neverta gi 😉 Niekada neįtiksi visiems, o ir ar reikia?

      • Tai, kad visiems neįtiksiu žinojau dar prieš blogą pradedant 🙂 Tiesiog gal iš pradžių gaudavau daugiau neigiamų komentarų, kurių neatsverdavo teigiami. Dabar gi situacija keičiasi, ir daug ramiau į tuos neigiamus reaguoju. Net žymioji unikalioji Tahti, kurios derinukai lookbooke surinke po pusantro tūkstančio “pliusiukų” (čia jau hardcore stiliaus ikona 😀 ) , visai neseniai prisipažino, kad vis dar gauna labai piktų komentarų. Tikiu, kad jai rašo tokie visai padugnės, kur tik apvemia apvemia ir dingsta. Mums čia dar sekasi, mes labai gražiai ir civilizuotai bandome pasidalinti nuomonėmis 🙂

  10. As visiskai sutinku su Rapolu. Mano nuomone, tu nenori atrodyti kaip eilines paneles/moterys, todel isbandai kazka naujo, bet vien tik devetu prekiu parduotuvese apsipirkinejant abejoju ar tu tai padarysi. Norint buti stilingai reikalingi ne tik drabuziai, bet ir makiazas, papuosalai…. Cia tas pats kas zmogus be klausos, be balso bandytu dainuoti, taip ir tu tiesiog nesutverta tam ; ]]]]]]

    Atsakyti
    • Ačiū ir Jums už komentarą. Sutinku dėl pirmosios komentaro dalies, kur sakote, kad nenoriu būti kaip eilinės panelės ir išbandau kažką naujo. Dėl mano apsipirkinėjimo skudurynuose tai labai jau subjektyviai Jūs rašote. Kas gali pasakyti, ar man pavyks tai padaryti, ar nepavyks? Čia juk skonio reikalas 🙂 Makiažo sritis, kaip jau ankstesniuose įrašuose esu prisipažinusi, man yra išties labai nauja, todėl negaliu pasigirti laimėjimais, tačiau vėlgi, bandau kažką dėl to daryti, mokausi po truputį, pratinuosi, domiuosi. Nereikia norėti, kad žmogus taip iš karto viską mokėtų 🙂 Šis blogas man yra kaip kelias į geresnį save ir tą kelią rodau viešai, gal tai ir yra nesusipratimų priežastis. Skaitytojai ateina, pažiūri, pagalvoja “hmm, na mergina rodo, ką ji rengiasi, tai matyt ji nori primesti visiems savo požiūrį ir aiškina, kad būtent taip yra stilinga.. reikia ją pamokyti ir pasodinti į vietą..” Kai iš tiesų yra visiškai atvirkščiai. Tai yra mano bandymų kelias, mano eksperimentų kelias, mano kūryba. O ar aš tam sutverta, ar ne, čia vėlgi, kas gali leisti sau spręsti tokius klausimus? 🙂 Aš juk nelaikau pas ponią Andželiną egzamino, kad ji man pasakytų, ar aš išlaikiau, ar ne 🙂 Tai tiek, tikiuosi suprasime vieni kitus 😉

      Atsakyti
  11. Greiciausiai tie pakomentave patys apskritai nieko nekuria, nes bijo pasirodyti netobuli. Ir kokie dar aprangos principai siais laikais??? Kas pasake, kad basutes nesiojamos be kojiniu? Kazkokia nesamone… sunku patiketi, kaip zmones reaguoja i tuos, kurie nesivadovauja steoriotipais ir bando eiti savo keliu. Niekada nepastebejau, kad Agne teigtu jog jos stilius tobulas. Jis ir nera, bet tuo ir zavus. Kaskarta atrandi jos derinukuose kokia nors iskirtine nuotaika, netiketa spalvu derini. Zmogus iesko saves ir dalinasi tuo su mumis, aciu tau Agne, daryk ta ir toliau!

    Atsakyti
  12. Voje, kiek kritikų tavo blogui 🙂 Oponuojant Rapolui, galėčiau pasakyt, kad, na, pvz aš per mados raidos paskaitas mokiaus apie madą, jos vystymąsi, ir taip, dėstytoja sakė, kad basutės nešiojamos basa koja…nu ir kas? Per tas paskaitas dar ne to mus mokė 🙂 …jis turbūt nemato, kas ant podiumų dedasi. O ir visos tos litanijos skirtos nebent užsikonservavusiems klasikams. Taip, jei kuri klasikinį, elegantišką stilių, gal neisirinksi (nors gal..?) tokio varianto, bet…čia žmogus ieško kitoniškumo ir esmė yra išsiskirti 🙂 O dėl dėvėtų drabužių parduotuvių, tai šie žmonės jose nesilanko..kiek ten galima visko rast! Aš pati buvau skeptikė jų atžvilgiu, bet tiesą sakant, po “mados medžioklės” – tai jau ir mano hobis 🙂 kiek ten turto! o beje, mažinamas vartojimas ir skatinamas ekologiškas gyvenimo būdas! 🙂
    Aj dar dėl makiažų pasisakysiu…koks velnias juos išrado??? kažkas vėlgi sugalvojo “būtinų dalykų” glėbį mados pasauliui (ir šiuo metu kasdienybei), ir visi kaip užhipnotizuoti seka, fe.. natūralumas veža! 😀

    Atsakyti
  13. Siulyciau pasilikti arba rankine arba klumpes. Stilistiskai pjaunasi. jau geriau kazko pinto paieskociau. bet siaip idomu..:) ir Jums tinka.

    Atsakyti
  14. ..Sveiki. Drįsiu išreikšti savo nuomonę…
    Taigi, aš manau jog blogo autorė yra šaunuolė. Nemanau jog labai lengvai surastume tokį drąsų žmogų, kuris savo idėjas skelbtų viešai. Manau, rūbų derinukai galbūt nėra idealūs, tačiau yra tikrai puikių idėjų.
    Labai lengva įkelti nuotraukas iš garsių dizainerių rūbų pristatymų, su dailiais modeliais ir jas komentuoti, žinoma galbūt tai atrodo gražiau, stilingiau, bet ši mergina turi savo idėją, kitokią idėją ir tai ne dizainerių nuotraukos o jos pačios.

    Tad autore,
    tik nebijok, neišsigąsk nemalonių komentarų ir toliau fotografuok savo derinius! Man labai smagu jog bandai atrasti save, stengiesi – ieškai. Neprarask optimizmo. O kritika…na, kas mūsų nesužlugdo – padaro stipresniais… Nebijok kritikos, tik ji turėtų būti protinga, pagrįsta ir išsakyta gražiai.

    ačiū, Audra.

    Atsakyti
  15. o aš dažnai čia užsuku, bet nekomentuoju, visgi šį kartą pasisakysiu.
    man ag labai patinka, ir na taip, gal kaikurie deriniai ir atrodo keisti, gal aš taip ir neapsirengčiau, bet tuo jie man dar labiau patinka. aš už sava stilių, ne tik už fašionistas, ir mados taisyklių laužymas? na kodėl gi ne?
    ag, tegu tavęs niekada neužgauna jokie negražūs komentarai.

    Atsakyti
  16. O man įdomu matyti ir kritiką. Esu visiškai pašalinis žmogus, užsukantis į šį tinklaraštį pasižvalgyti. Nesakau, kad visąlaik sutinku su autore, bet mane kabina tai, ką ji daro.
    Dažnai drabužis nėra išskirtinis, bet mėginimai yra gerai ir jie gana šaunūs, išmanūs.

    Pati lankausi skudurynuose, ne viena mano draugė ten apsilanko, ir randam tokių dalykų, dėl kurių vėliau būnam maloniai pagiriamos ir dėvim kaip mylimiausius (jie, beje, būna ir nauji). Ne kiekvieną drabužį dėviu iš ten, tačiau įdomiausi, vienetiniai daiktai randami. Nes tai, kas yra parduotuvėse, yra stereotipinėms merginoms (pvz. ieškai sijono iki kelių, nes tau tokie gražiausi – gali pasvajoti, dabar madoje tik trumpučiai, ką tokiu atveju daryti? O kiti tiesiog perka, kas ant bangos ir vaikšto vieni į kitus panašūs). Tikrai niekada nesutiksiu, kad tos vietos yra nesąmonės, kad gėda ten eiti – tai tik žmonių, kurie niekada to nedarė ir jaučia kaip gėdą, kaip kažką menkinančio, mąstymas.

    o šiaip kritiką tai sveika matyti ir jos reikia. Niekada nesuprantu kitų, ginančių komentatorių, kurie bando viską užglaistyti, kitų kitokią nei jų nuomonę padaryti ne tai, kad bebalsę, nusvertą, bet visiškai kvailą, tą žmogų daryti idiotu/bailiu/kompleksuotu. Nedarykit taip – žmonės yra visokie, su visokiomis mintimis, priimkit jas. Peace.

    Atsakyti
    • Kritikuoti irgi reikia moketi. Konstruktyviai ir objektyviai, todel, kai pamatai menkai apgalvotus piktus zodzius, tarsi nevalingai imi priestarauti ir ne tam, kad sumenkinti kritikavusi, o tam, kad isreiksti palaikyma kritikuojamam. O kritika zinoma reikalinga, ji turi padeti tobuleti. Tad girkime ir kritikuokime, tik gal nedarykime pareiskimu apie zmogaus talenta ir apie tai kam jis sutvertas, o kam ne.Peace.

      Atsakyti
  17. Ačiū visiems už komentarus. Džiaugiuosi, kad juos rašote, kad domitės, kad užsukate ir pasakote savo nuomonę 🙂 Tikrai netrinsiu komentarų vien dėl to, kad kas kritikuos, visos nuomonės turi teisę būti išgirstos, nebent tai gryna neapykanta su keiksmažodžiais ir pan. 🙂

    Atsakyti
  18. ojoj, nu jau LABAI:) gražu gražu gražu LABAI:)

    Atsakyti
  19. noreciau suzinoti kokia sio blogo esme? jeigu kiekviena mergina pradetu juos kurti tai turetumje milijonus nnereiksmingu blogu. jeigu tavo derinukai tikrai butu kazkuo patraukiantys aki, verstu zavetis, tuomet taip sutinku, fotografuokis, kurk bloga, bet dabar……o dar tie komentarai “grazu” “labai patiko” noreciau suzinoti tos kurios taip komentuoja ar dristu taip apsimuturiuot ir eit i gatve? manau kad ne. beje, jej taipo nori sukurti kazka savo, kazka ypatingo , tai kodel isvien bandai atkartoti dizaineriu darbus? atsiprasau – bet jie ne is tolo neprimena chanel ; )

    Atsakyti
    • Sveika 🙂 Į pirmąjį klausimą norėčiau atsakyti klausimu: o kam išvis blogai reikalingi? Argi nėra milijono “nereikšmingų” blogų, kur žmonės dalinasi savo kažkokiais vidiniais išgyvenimais? Ar juos irgi taip nuvertini?
      O dėl antrosios dalies… Na vėlgi, sakyčiau skonio reikalas, ar čia gražu, ar traukia akį (tikrai traukia, jei pati prisipažįsti, jog į gatvę taip neitum 😀 ) O dėl dizainerių atkartojimo… Nemanau, kad man tai kada pavyks, nebent turėsiu kalną pinigų ir galėsiu pirkti autorinius darbus. Šiuo metu man tos kolekcijos yra kaip įkvėpimo šaltinis ir bandymas dizainerio fantaziją atkurti kasdieninėmis, paprastų žmonių priemonėmis irgi yra savotiškas žaidimas, savotiškas kūrybinės minties pratimas 🙂 Galutinis rezultatas gal ir neprimena chanel, bet kodėl vien dėl to jis turėtų būti prastesnis ar nevertas publikuoti?

      Atsakyti
  20. na taip patrauktum aki, bet tikrai ne del to jog atrodai idomiai, graziai, stulbinanciai ar kazkaip panasiai, as atkreipciau demesi ir turbut ironiskai nusisypsociua o galvoje suktusi tokios mintys – “ka gi ji cia ;DDD” arba “is kur ji tokius skudurus istrauke ;DDDD” . na kazkas panasaus ; )
    zinoma tai tik mano mintys ; )
    bet man visvien tas tavo noras kurti KAZKA, apie ka tu visiskai nieko nenusimanai man kelia juoka ; )))

    Atsakyti
  21. taip pat, niekuomet nemaciau ir manau nepamatysiu chanel drabuziais apsirengusio modelio su auskaru po lupa ; ))))
    bent jau fotografuojantis galetumei ji issiimti ; ))))

    Atsakyti
  22. deja as nekeliu savo fotoo i jokius fotki.com, one.lt, facebook ir pan, tai jau tuo labiau nekelsiu ir i cia ; )))
    (visur tik pagrindines foto) taip kad tikrai nepamatysi cia mano foto 😉

    Atsakyti
    • Na sakant, nieko kito iš tamstos ir nesitikėjau 🙂 Žmonės drąsūs kritikuoti anonimiškai, o kai paprašai parodyti pavyzdį bėga į krūmūs 😀

      Atsakyti
  23. gali galvoti ka nori man tas pats ; )
    p.s. ir dar viena svari priezastis del kurios nemesciau cia savo ft – tikrai nedeciau foto i labdaryno, neskoninga bloga. ;D

    Atsakyti
  24. kad kiek atsimenu niekur nebuvau pasakiusi : fui fui skudurynas :DDDD

    Atsakyti

Parašykite komentarą

