RSS srautas

let’s not forget the colours

Posted on

Kažkaip pastarieji mano derinukai tokie be spalvų buvo 🙂 Nusprendžiau situaciją pataisyt!

Šis megztukas dovanotas mamos, gulėjo stalčiuj, jau kuris laikas ir prašėsi parodomas… Man labai patinka jo plačios rankovės. Žalios rankovės megztos mamos, o šalikas mano rankų darbo. Šortai nukirpti iš kelnių.

O čia “agėjus pavėsyje“:

Wearing: Sweater – gifted, hand-warmers made by my mom, scarf made by me, shorts are cut from pants

TRANSLATION: It was a long run with the monochrome outfits for me. I need some color injection! 🙂 I love the form of this sweater: very flattering, comfy and interesting looking.

Reklama

About ag

crazy person from a crazy town, interested in fashion and music. working as interior designer in architecture office.

21 responses »

  1. Puikiai! Prikibčiau prie tamsios derinio apačios, bet šiandien nesinori kabinėtis 🙂 O šiaips tai man tokie megztiniai labai patinka, tik vis neprisiruošiu sau nusimegzt 🙂

    Atsakyti
    • Nūū norėjau vienspalvio, o taip jau dažniausiai gaunas, kad juoda labiausiai paplitusi spalva tokiems reikalams… 🙂 Ačiū!

      Atsakyti
  2. nice! 🙂

    Atsakyti
  3. o man kaip tik šįkart visiškai nekyla noras kabinėtis. viskas atrodo puikiai. ir juodos kojytės čia labai gražiai žiūrisi 🙂 norėjau paklausti autorės: o tu taip apsirengus tik prieš kamerą pasipozuoji ar čia tavo kasdieniai viešumoje naudojami derinukai?

    Atsakyti
    • Dažniausiai papozuoju prieš kamerą ir traktuoju tuos derinius labiau kaip meninę išraišką. Ypač tai liečia tuos labiau iššaukiančius derinius 🙂 Be to, šiomis dienomis, jei išeini į lauką, tai ganėtinai vienodai rodo, kas ten po paltais ir striukėmis yra, bile šilta ir patogu… Vasarai atėjus deriniai “grįš į realybę“ 😀 Bet šiandieninis derinys man pačiai labai patiko ir jis labai patogus, tai kol kas taip apsivilkus ir būnu 🙂

      Atsakyti
  4. Pats gražiausias jūsų derinukas!Aš irgi norėčiau tokių drabužėlių.Ir batai labai gražūs.

    Atsakyti
  5. Labai gražiai žiūrisi.
    O mamai linkėjimai – išties gražus meztinis!

    Atsakyti
  6. O tos žalios rankovės tai tik rankovės ar atskiras megztinis? Ar primegztos prie viršutinio?

    Atsakyti
  7. Ei, bet tai labai miela užtat, kad kažkas jau žino kur kokie aprangos elementai pas mane jau buvo 🙂 Pamalonintas ag

    Atsakyti
  8. Labai gražios spalvos! 😉 o jau lūpų spalva…mane sužavėjo!!! 🙂

    Atsakyti
  9. Labai graziai derinasi tavo lupu ir viso derinuko spalva. Vis bandziau ilist i monitoriu ir izvelgt kas per batai…nes atrodo IDOMIAI:)

    Atsakyti
  10. Puikiai. Man labai patiko. Neturiu nei prie ko kabinėtis ;D

    Atsakyti
  11. Kiek esu peržvelgusi tavo derinukus, manau, kad tokie audiniai, laisvos formos ir spalvinė gama tau labiausiai tinka 😉 Kažkaip šįkart tikrai nesinori prie nieko kabinėtis, tiesiog – dera ;]
    lauksiu dar kažko tokio – paprasto ir tuo pačiu įdomaus ;]

    Atsakyti
  12. Fabulous! I love the colors together! 🙂

    Atsakyti
  13. gražiausias iš visų tavo matytų derinių. 😉

    Atsakyti
  14. Labai, labai gražu! ;o*

    Atsakyti

Parašykite komentarą

