RSS srautas

do your fashion: stilinga musė

Posted on

Vakar maloniai nustebino laiškelis, kuriame Kristina prisipažino norinti dalyvauti konkurse. “O, Valio!“ – tariau jai ir štai jau šiandien matome mielą jaukų Kristinos iš Stilingos musės prisistatymą:

“Aš – Kristina. Dėl akinių stiliaus draugai mane vadina muse, todėl internete ir slepiuosi po Stilingos musės vardu 🙂 Esu be 2 minučių 22 metų dizaino specialybės ( III k.) studentė. Studijuoju dizainą, dirbu dizainere, sapnuoju dizainą – žodžiu, visas mano gyvenimas susijęs su juo. Bet už jį labiau myliu madą. Kodėl ją? Nežinau. Tiesiog tai yra varikliukas, kuris mane suka ir be kurio tiesiog būtų žiauriai nuobodu gyventi. Todėl ir esu, kas esu 🙂 “

Nepamirškite aplankyti Kristinos blog’o, nes vien vakar permetusi akimis jį radau kalną įkvėpimo. Kaip aš taip pražiopsojau, kad toks gėris, tokie nestandartiniai ir dailūs derinukai gimsta ir Lietuvoje. Buvau sužavėta 🙂 Ačiū, Kristina, kad dalyvauji ir kad pasiekei mane, dabar džiaugsiuos papilnėjusiomis mados bloger’ių Lietuvoje gretomis!

P.S. Man labai patiko nuotraukų aplinka 🙂

TRANSLATION: As you know, the contest is still going, and yesterday I received a shy letter asking if someone could participate. “Of course!“ I said, and today we have this warm and cozy little presentation about Kristina from Stilinga muse blog, which could be translated as “stylish fly“ 🙂

“My name is Kristina. My friends call me Fly, because of the shape of my glasses, that’s why I hide under “stylish fly“ nickname 🙂 I am without 2 minutes, 22 year old design student. I study design, I work as a designer, I dream design – in other words, all my life issurrounded by design. But I love fashion more. Why fashion? I don’t know. It’s the engine, which keeps me working and it would be so boring to live without it. That’s why I am what I am. :)“

Be sure to check her other outfits in her blog, because I found a big pile of inspiration right there! Thank You, Kristina.

Reklama

About ag

crazy person from a crazy town, interested in fashion and music. working as interior designer in architecture office.

9 responses »

  1. Kristina, tu puiki 🙂

    Atsakyti
  2. grazu mmm. .. 🙂

    Atsakyti
  3. Šaunuolė, labai patiko!

    Atsakyti
  4. Superpalaikau muse 🙂

    man labai grazu, o kitiems manau ganetinai skoninga ir originalu.

    nera labai prie ko prikibti.

    galesi paskolint ta kremines spalvos neriniuota palaidine? :)))

    Atsakyti
  5. Labai labai patinka. Pradėjau sekti tinklaraštį, awesome awesome.

    Atsakyti
  6. She has amazing style!

    Atsakyti
  7. Trečias derinys – pasaka!

    Atsakyti

Parašykite komentarą

