RSS srautas

gaultier

Posted on

gaultiera

Šiandien buvau spalvotas spalvotas 🙂

Darbe atrodžiau taip:

gaultierb

gaultierc

O tai sakysit, prie ko čia Gaultier? O gi va. Radau medžioklėj: Junior Gaultier padalinio korsetą (jei čia dar korsetas, o gal kaip tik korsetas? :D, GinCherry, padėk, su terminais! ). Kaip čiupau! Priglaudžiau prie savęs ir dairiausi aplink, ar niekas nepamatė, kokį gėrį radau 😀

gaultierd

Grįžau namo matuotis ir pagalvojau, kad prie mano spalvų jis visai tinka…

gaultiere

gaultierf

Paklausiau vaikų, ar galėčiau su juo rytoj koncertuoti mokykloje, tai sakė, nea.. Jiems čia per daug nešvanku 😀 O juk nieko tokio baisaus nerodau… O Jums taip yra nutikę, kad turėtumėt kažkokį drabužį, kuris Jums labai labai patinka, bet aplinkiniai rauko nosį, kai jį apsivelkate?

gaultierg
Wearing: Everything thrifted, exept black leather jacket – New Yorker.

TRANSLATION: I wore this colorful ansemble today for work. And I went thrifting. And I found this Gaultier corset. I took it instantly, and looked around if anyone saw me find it. Cause it is such a gem! Made by Junior Gaultier. With all the buttons and everything. I was so exited, I tried it on as soon as I got home… And I realised, that combined with all these colors, it is not that bad looking on me 🙂
I shyly asked my band members (who are significally younger that me), could I possibly maybe wear it tommorow for a gig. They said “No.“ It was too much for them.. 🙂 Do you have some pieces of clothing, that people surrounded by you don’t really approve, but you really really want to wear?

Reklama

About ag

crazy person from a crazy town, interested in fashion and music. working as interior designer in architecture office.

32 responses »

  1. you’re sooooooo sexyyyyy…!!!
    taip, mieloji, irgi mes turime tokių drabužių…..(prunkšt) 😉

    Atsakyti
  2. wow koks korsetelis! pavydziu tokiu radiniu 😀

    Atsakyti
  3. Geras! Aš tave mačiau einančią Daukšos g-ve šiandien… Kitą kartą prieisiu pasilabinti 😉

    Atsakyti
  4. mmm kokios spalvos! 🙂

    Atsakyti
  5. AAAAAAAAA kaip gaivina tokios spalvos!…
    🙂

    Atsakyti
  6. MMMM AAAA 😀 Aš irgi taip sakau! Šiandien irgi vaikštau su skaisčiai mėlynomis kliošinėmis kelnėmis ir ryškiai geltona taše. Iš žmonių žvilgsnių galima pagalvoti, kad aš kaip saulės spindulėlis ankstyvą rytą: ir malonu ir prisimerkt norisi 😀

    Atsakyti
    • O kame čia ta paslaptis, kad tie žmonės taip žiūri? Kokiu būdu čia susilaukt tų žvilgsnių?
      Aš ir šiaip, ir anaip apsirengiu, bet niekad nemačiau jokių žvilgsnių:) Va praeitą savaitę buvau raudonom kelnėm, žydrais marškinėliais ir citrininiu-salotiniu megztuku V kaklu. Ir ryškiai mėlyna zomšine rankine. Nieks net akies neužmetė:) Šiandien – mėlyna skara ir oranžine rankine. Irgi nieko:)

      Atsakyti
  7. That corset is divine. What an amazing find! It’s too bad your band mates didn’t like it because it looks very gig appropriate to me. Band wear should be a little over the top.

    I used to have a fox fur stole that had the fox face on it. It creeped out absolutely everyone I knew but I loved it until the day it fell apart. (The previous owner took very bad care of it.) Mostly everyone I know has gotten used to my eccentricities but sometimes new people in my life seem a little weirded out by what I wear.

    Anyway, you are completely rocking that corset so don’t be afraid to flaunt it.

    Atsakyti
  8. Agne, heh, ne korsetas čia 😀 Bet jo modelis ir iškarpa tikrai daryta turint korsetą kaip prototipą 🙂 Labai dailus daiktas, bet man atrodo, kad jis tau truputį didokas 🙂

    O dėl tų daiktų, kurie patinka man,o nepatinka kitiems, dabar susimąsčiau ir jaučiu, kad neturiu tokių 🙂

    Atsakyti
  9. P.S Žiūriu dabar, kad čia yra džinsinės striukės, vadinamos džinsofkės ir korseto hibridas 😀 Bet jis kietų kauliukų neturi savyje? :0

    Atsakyti
    • Turi! Įdėti tokie lankeliai, kaip liemenėlėje būna, suprantama, kad toje pačioje vietoje. Žodžiu, įdomus daiktas labai, tik teisybę sakai, man jis nelimpa tobulai. Bet aš abejoju, ar tokių proporcijų žmonių išvis būna, nes ties šonkauliais šis “korsetas“ labai siauras, o ties klubais ypač platus. Manau spescialiai daryta tokia šiek tiek karikatūriška forma..

      Atsakyti
  10. Kodel save ivardini vyriška gimine ne viename poste?;DDD tai glumina!:D

    Atsakyti
  11. heh, ar tik ne jėzuituose, “pavasario žvaigždėse“ grojote?:)
    o jau nagai, žiedai – ooo kaip gražiai atrodo!

    Atsakyti
  12. Labas, sakau gal reikia susipazinti:) http://notanotherfasionblog.wordpress.com/ cia mano dalykas, pagaliau paleistas po daugelio metu dvejoniu:)

    Atsakyti
  13. As ir galvoju, kurgi tu dingai. Pasirodo, isplaukei i platesnius vandenis – http://www.alfa.lt/straipsnis/10351654/?activeIndex=15#galerija

    nice!:)

    Atsakyti
    • Aš vieno dalyko nelabai suprantu.. Kai Lietuvos žurnalistai rašo apie ‘žymų blogerį’, kodėl nepasivargina nurodyti to žmogaus puslapio? Toks jausmas, kad tyčia, nes jau ne pirmą kartą tuo stebiuosi..

      Labai gražus tinklaraštis 😉

      Atsakyti
      • Sutinku dėl žurnalistų 🙂 Tas garbės kodas, kur visi vieni kitus nurodo savo tinklaraščiuose matyt jų dar nepasiekė… 🙂
        Ačiū!
        Tik truputį man blogodepresija dabar… Gal atsigausiu.

  14. a girdi, kas do depresija? jau gal gydykis tu ją greičiau, nes aš po du kartus į dieną čia landžioju, naujienų ieškau, ir vis tenka išeit, uodegą pabrukus ir nieko nepešus. Kaip taip galima su ištikimais skaitytojais elgtis, kur tavo atsakomybė??? 😀 😀 😀 😀
    Na, gal kai saulė vėl išlys, ir orai atšils, aplankys tave vėl įkvėpimas. O aš tuo tarpu palauksiu, ką jau padarysi 🙂

    Atsakyti
    • tai štai kas tie du atkaklūs lankytojai 😀

      Atsakyti
      • mano blogą iš viso tik mano mama lanko, ir ką, vistiek pildau 😀 . O čia klausyk žmonės eina, žiūri, komentuoja, ir jai vistiek depresija. Jau gal eik pagaliau į spintą? ir kad be rezultatų neišlįstum. Mano kantrybė irgi ribota.

  15. Manau reikėtų pareikalauti.. Kad jau patys nesusipranta.

    Atsakyti
  16. Ir aš vis laukiu tu naujienu.Itraukes blogas sitas mane labai 🙂 .Linkiu greiciau pasveikiti !;D

    Atsakyti
  17. Atgalinis pranešimas: it is all about colors anyway « ag vintage

  18. Atgalinis pranešimas: wannabe gig outfits « ag vintage

Parašykite komentarą

