RSS srautas

tribal 2

Posted on

tribal1

Aš, kaip ir kiekviena save gerbianti fašionistė, seku madas 🙂 Ir mada šiuo metu teigia, kad maxi suknelės valdo. O taip pat ir pirmykščių-gentinių-egzotiškų šalių motyvai. Man ši suknelė kalbėjo tuos posmus, nors dėl jos “maxi“ dar būtų galima pasiginčyti 🙂

Šį derinį taip pat galima pavadinti “back to the 90’ties“… Bet aaaaii, man patinka. Saulė gražiai į kambarį švietė 🙂

tribal2

tribal3

tribal4

tribal5
Wearing: tribal maxi dress – thrifted, as everything else 🙂

TRANSLATION: I consider myself a bit of fashionista. And as every self respecting fashionista does, I know, that maxi dresses and tribal motives are SO IN right now. This dress spoke poetry to me about that 🙂 Though you can argue about it beeing “maxi“ I guess. The outfit could also be named “back to the 90’s“, but I don’t care – I do like it 🙂

Reklama

About ag

crazy person from a crazy town, interested in fashion and music. working as interior designer in architecture office.

15 responses »

  1. Labai norisi matyti, o kaip gi be megztuko, manau būtų dar puikiau 😉

    Atsakyti
  2. idomu kur toki trenda, panele radote? a? gal cia is tos pacios serijos kur yra labai madinga “alsuoti senelemis“???

    atrodote baisiai, kaip pabegusi is mano baisiausio kosmaro. man jau atrodo, kad ant jusu joks rubas graziai neatrodys.

    to the fans: zinau, kad pulsit ginti savo dievaite. jei taip bus, manau, kad atrodote taip pat graziai kaip ir ji, jei pasikliaujate jos prastu skoniu.

    Aciu. Danke. good bye

    Atsakyti
    • O-ou, kažkas ne ta koja iš lovos išlipo 😀 Apgailestauju, kad Jus kamuoja tokie su drabužiais susiję košmarai… 😀 Net man tokių nepavyksta susapnuoti.

      Atsakyti
    • Jooo ciuvas labai idomu, ko tu pasiekei? Ir ka pats sugebi. Butu idomu tavo pliusus suzinoti. Nes manau,kad esi dyyydelis minusas.

      Atsakyti
    • oho, matyt šykštuoliui pavasarinis sveikatos (ne fizinės) sutrikimų paūmėjimas. Nieko nepulsiu ginti, tiesiog kartais ligoniai užknisa.

      Atsakyti
    • Tokiais atvejais aš puolu į rinkodaros glėbį ir sakau, kad kiekvienas daiktas, veiksmas ir net žmogus turi savo tikslinę auditoriją. Aš, pavyzdžiui, nepatenku į soliariumų kremų, žieminių padangų, Kedžio sagos ir Nijolės Pareigytės tikslinę auditoriją. Bet man kažkaip užtenka orumo ir sveiko proto nerašinėti po jų nuotraukomis ar straipsniais apie juos apybukių komentarų.

      Atsakyti
  3. Kuo ilgiau ziuriu i si derini, tuo jis man kazkaip labiau patinka:)

    Atsakyti
  4. Ag, tu tokia graži palaidais plaukais ir kai kuriuose įrašuose atrodai tikrai be galo skoningai..Na bet prisipažinsiu,kad kai kurie,tarp jų ir šis,tokie “išsiderinę“..net nemoku paaiškinti…
    tiesiog nesižiūri…

    Atsakyti
    • ačiū 🙂

      aš turiu tokia filosofiją sau: stengiuosi daryti kuo įvairesnius derinius, todėl natūralu, kad vieniems žmonėms vieni patinka, kitiems kiti, kartais derinys patinka visiems, o kartais netgi niekam 😀 Tai viskas čia normalei 😉

      Atsakyti
  5. man patinka tokie šito blogo skaitytojai, kurie pagal mano komentarą iš karto susidaro klaidingą nuomonę. tai buvo mano išsakytos mintys, ko Jūs mielieji taip užsiutot iš karto? ir prie ko čia tas kedys? ne į temą kažkaip.

    ta suknelė pusė velnio, graži visai. bet pastilizuota prastai, labai prastai. dėl to taip ir parašiau.
    tik nedramatizuokit, pavasaris juk :]

    Atsakyti
  6. ziurint is mano perpsektyvos – sunkele ne maxi, neskoninga ir apskritai laaabai negrazi. tikrai. nemanau, kad taip yra del taves, ji greiciausiai net ir ant pakabos neatrodo graziai.
    zodziu suknele – beskonybes virsunele..
    ir del tribal patternu – tribal patternai, kiek man teko matyti, yra vientisas platus patternas, daznai neturintis tokiu tarpu kaip sitoje sukneleje. nors sios suknios teksturos negalima pavadinti atspausta taip pat. esme – patternas tik dar labiau gadina suknele, is baisios, patternas ja padares dar baisesne.
    tas megztinukas – saugus pasirinkimas. neturiu ka bepridurti.
    o turbut patys graziausi dalykai – juvelyrika. kad ir kiek jos ten butu daug ant kaklo ir ant pirstu. prisimink – less is more!

    Atsakyti
    • Less is more, but not in this year 🙂

      Ačiū anonimui, kad išdrįsote pasisakyti. Net emeil’ą belenkokį susigalvojęs, matyt LABAI bijote būti išaiškintas. 🙂 Gal aš jus asmeniškai pažįstu ir į akis bijote pasakyti tai? 😀

      Atsakyti
  7. Žinot, kas įdomu… Kad ir kiek piktų komentarų šis derinys susilaukė, jis vistiek maždaug trečdaliu geresnis, nei prieš tai buvęs (pagal žvaigždutes) 🙂 Turiu omenyje “skin.“
    Nors man “skin“ atrodė išbaigtesnis ir konceptualesnis… Oh well 🙂

    Atsakyti
  8. Suknia tikria be galo graži =)

    Atsakyti
  9. Atgalinis pranešimas: green tote bag « ag vintage

Parašykite komentarą

