RSS Feed

the dancer

Posted on

dancer1

Žinot būna dainos, kurios galėtų susumuoti beveik viską, kas Jūs esate. Arba dainos, kurios yra Jūsų gyvenimo garso takelis. Arba šiaip dainos, kurios yra jau PAČIOS PAČIOS tos. Tai ši yra antroji pagal gerumą mano sąraše. Ir šis derinukas yra arčiausiai tos dainos tiesos. 🙂

THE DANCER

He came riding fast like a phoenix out of fire flames
He came dressed in black with a cross bearing my name
He came bathed in light and the splendor and glory
I can’t believe what the lord has finally sent me

He said dance for me, fanciulla gentil
He said laugh a while, i can make your heart feel
He said fly with me, touch the face of the true god
And then cry with joy at the depth of my love

Cause i’ve prayed days, i’ve prayed nights
For the lord just to send me home some sign
I’ve looked long, i’ve looked far
To bring peace to my black and empty heart

My love will stay till the river bed run dry
And my love lasts long as the sunshine blue sky
I love him longer as each damn day goes
The man is gone and heaven only knows

Cause i’ve cried days. i’ve cried nights
For the lord just to send me up some sign
Is he near? is he far?
Bring peace to my black and empty heart

So long day. so long night
Good lord, be near me tonight
Is he near? is he far?
Bring peace to my black and empty heart

Daina apie merginą šokėją, kuri sutinka lyg iš pelenų kylantį feniksą vyrą, kuris atjoja su kryžiumi ant krūtinės, ant kurio išgraviruotas jos vardas.. Sako “Pašok, man mielas vaike, pasijuok truputį, aš priversiu tavo širdį jausti, skrisk su manimi, paliesk tikro dievo veidą, verk iš džiaugsmo nuo mano meilės gelmės”. Aš meldžiau per naktis, kad Dievas atsiųstų man ženklą, ieškojau ilgai ir ieškojau toli, kas suteiktų mano juodai širdžiai ramybę.

Jeez, jaučiuosi kaip Užkuraitis per euroviziją 😀 Žodžiu, jausminga aistringa juodai raudona daina. Paklausykit 🙂
dancer2

dancer3

dancer4

dancer5

dancer6

dancer7

dancer8
Wearing: skirt, shirt, belt – second hand, shoes – manodrabuziai.lt, jewelry – DIY from a bellydancer’s belt.

You know, there are songs, that could be your life’s soundtrack. Or the songs which are basically who You are. O just songs, that are THE VERY BEST for you. Well, this track is second best in my life’s sountrack 🙂 Ans the outfit is as close as I will get describing the song through the clothes…

About ag

crazy person from a crazy town, interested in fashion and music. working as interior designer in architecture office.

19 responses »

  1. Tu nuostabi 🙂

    Atsakyti
  2. Ačiū 🙂

    O kaip bebūtų gaila padainuot man tos dainos nesiseka 🙂

    Kitose žiniose: Kas nori paklausyt, kaip ag dainuoja, kviečiu rytoj į Daugirdo amfiteatrą. Mūsų grupė Candee Train ten atliks trumpą pusvalanduko programą. Truputį kinkos dreba, tai labai reiktų palaikymo 🙂

    Atsakyti
  3. žinai, pamačiau pirmą nuotrauką ir pagalvojau – BLEMBA! tokia femme fatale meets southern american woman 🙂 tik man kai sijonas aukščiau kelių, kažkaip gražiau atrodo, bet čia tik aš taip manau.

    Atsakyti
  4. Arba galėtų dar ilgesnis būt, iki pusės blauzdų. 🙂
    Sutinku 😉

    Atsakyti
  5. Labai gražiai. Ir sėkmės ryt 🙂

    Atsakyti
  6. Labai labai labai gražu:)
    Pirma nuotrauka super

    Atsakyti
  7. labai grazu 🙂 dar noreciau paklausti, koks tavo ugis?

    Atsakyti
  8. O nagu koju lakas turi varda ar koks nors unknown? 🙂

    Atsakyti
    • Tai aš jau minėjau kažkur, kad Būk’ą perku. Šiuo konkrečiu atveju: nr. 204. 🙂 Užpurškiu kažkokio greito džiūvimo purškalo ir viskas labai šauniai gaunas. Niekad nebuvau iš tų merginų, kurios labai savo nagais rūpintųsi, bet tas daiktas labai viską palengvina 🙂
      nu ok aš čia po koncerto atsipalaidavęs truputį… 😀

      Atsakyti
  9. Nuostabaus grožio sijonas – raštai labai gražūs ir ilgis kažkaip nekrenta man į akis – gerai toks, koks yra, nors manau, kad žemę siekiantis būtų išvis tobulas 🙂

    Atsakyti
  10. uoj tu man tokia labai labai :] cigoniska ir hot! :] komplimentai cia ;D

    Atsakyti
  11. ei! bet sijona geriau trumpink ir rodyk savo nuostabias kojas!!!!
    P.S. ne pirma karta tau tai sakau :]

    Atsakyti
  12. Viskas graž, gaži panelė, tik kojų nagų spalva nepatiko, kažkokia zombiška :)))

    Beje, nežinau ar atsakysi, bet norisi paklausti – ar turi vaikiną?

    Atsakyti
  13. Na aš tokia skant rožė su aštriais spygliais, ne kiekvienam patikčiau 🙂 Ypač šioje patriarchato šalyje 😛

    Atsakyti

Parašykite komentarą

