RSS Feed

sporty chic

Posted on

hermes1

Hola! Aš grįžau 🙂 Vasara įpusėjo. Karščiai kankina. Ir štai įrodymas, kad net ag oda kartais įdega. Check out those sun burns on legs 😀 Anyway, nusprendžiau, kad nebekankinsiu giliai kapstydama su drabužių ir dainų asociacijomis. Visgi vasara. Dariau tai dėl to, kad bijojau publikos, bijojau piktų skaitytojų ir bijojau būti neteisingai suprasta. Guess what. Pasirodo tokių būdu atrodžiau dar šaltesnė nei šiaip 🙂 Tada suvokiau, kad ne madose esmė. Žmonės seka vienus ar kitus blogerius ne tik dėl drabužių, o dėl asmenybės. Pasislėpusi juk asmenybės neparodau. Nu tai skant dabar laikykitės, ASMENYBĘ rodysiu 😀 hermes2

Derinukas skubiai sumestas tikintis dar pagauti vasarinę saulę. Mintyse kirbėjo jis nuo kažkur žurnaluose pamatytos Hermes’o kolekcijos laikų. Sporty something. Nieko ypatingo, užtat labai patogu ir be pretenzijų. Dar labai džiaugiuosi paskutiniu laimikiu – Givenchy maike. Hu kiers, kad gal čia kinietiška kopija, sudėtis audinio gera, nešiojasi patogiai, o etiketė (tikra ar netikra) man prideda kažkokio papildomo pasitikėjimo. Lyg galėčiau bent trumpam įsivaizduoti, kad esu baisiai turtinga ir “galiu sau leisti” namuose trinti vardinius drabužius 😀 Na nežinau, toks įsivaizdavimas, lyg gyvenimas būtų “sutvarkytas”. Saulė pasitaikė graži. Man ypač patiko lapų šėšėliai ant sienos. Galbūt jei būčiau smarkiai pragalvojusi visą šį derinį, būčiau rinkusis kokią “kietesnę” aplinką, gal kokią baltų plytų sieną, ar teniso kortą 😀 Bet kad jau pasitaikė toks apšvietimas, tai nesiskundžiu per daug 🙂

hermes3

hermes4

hermes5

hermes6

Šita man patinka ->

hermes7

hermes8

Net negalvojau, kad mano muilinė tokius šposus moka daryti 🙂 Pirmas planas ryškus, o fonas blurintas – wawawywa 😀

hermes9
Wearing: Tommy Hilfigher shorts, Givenchy shirt, Zara navy blue jacket, mom shoes, pendant made by me. I’m a brand addict it appears 😀

Beje, nepamirškite balsuoti už do your fashion dalyvius. Rytoj skaičiuosime nugalėtojus! 🙂

Dear english readers, I promise I will translate my posts in future. Maybe even this one. But just a bit later 😀 Thank you for your suport and kindness! You are really important to me 🙂

About ag

crazy person from a crazy town, interested in fashion and music. working as interior designer in architecture office.

17 responses »

  1. Pagaliau! Puiku 🙂

    Atsakyti
  2. Smagu buvo skaityti/žiūrėti šitą įrašą! Toks vasariškai smagus ir šiltas…

    Atsakyti
  3. man rodos, tu graziau pradejai rengtis 😀 nu grazu.

    Atsakyti
  4. Man labai patiko, ypač pakabukas 🙂 Smagu. kad taip vasariskai!

    Atsakyti
  5. o man labai patiko. pagaliau kazkas kas man patiko ir dar net prisikabint prie ko neturiu 🙂
    noriuuu tos guvenchy maikes!!!

    Atsakyti
  6. jo ,apsvietimas super! ir fotkes labai jau profesionalios…

    Atsakyti
  7. O, tau niekas nesake, kad auskaras labai isdarko veido proporcijas? mano manymu, tikrai nekaip ziurisi. nors nemanau, kad ir is sono tiktu. hi hi, piktieji, grieztieji komentatoriai- zinovai- visko teisejai irgi grizo 🙂

    Atsakyti
    • Ai tai kad net neįsižeidžiau 😀 Mano lūpauskaris man turi didelę reikšmę, kurios galbūt čia dabar nediskutuosiu, o kad daugeliui žmonių jis išvis nepatinka tai man tikrai nenaujiena 🙂

      Atsakyti
  8. Labai gerai atrodai. Gal batu tokiu nemyliu, bet tau puikiai tinka. Puikus pavydzys, kad sportinis stilius absoliuciai nereiskia treningu. Go girl!

    Atsakyti
  9. Labai gražus derinukas 🙂 Patiko! Ir labiausiai mano dėmesys nukrypo į tai, kad pilki marškinėliai puikiai tiko prie pilko laikrodžio! 😀

    Atsakyti
  10. Sauniai su sortukais! 🙂
    Pagaliau grizo ag ASMENYBE 😀 !!

    Atsakyti
  11. o iš kur ta mada fotkinantis stiebtis kai su plokščiapadžiais batukais būni….? 🙂

    Atsakyti
  12. Toks gaivus derinukas. Sutinku del tu vardiniu rubu, to jausmo apgaulingojo, kuri jie gali suteikti, kad viskas ok.
    Man tavo lupkaris labai patinka. Labai tinka prie tavo lupu! As noreciau pati, bet neturiu garziai i apacia uzlinkusios apatines lupos, sudarancios ta duobute. Turiu lygia siena is karto po lupa savo…

    Atsakyti
    • Ačiū, Reda 🙂
      Aš kaip visuomet mažiausiai mąstau, kas man tinka, o kas netinka. Lūpskaris visada gražu buvo man pačiai, ir tik į centrą, ne į jokius šonus. O kad tiktų ar netiktų tai tuo metu net negalvojau 🙂 (Viskas įvyko gavus pirmąją stipendiją 😀 ). Tai skant gera dabar žinoti, kad visgi tinka 🙂

      Atsakyti

Parašykite komentarą

