RSS srautas

posh

Posted on

posh0

Visų pirma, REKLAMA.
Mano gera draugė Rima iškeliauja ir ta proga daro dydelį daiktų išpardavimą-sale’ą savo kieme. Kaip ji ir jos kolegos patys apie tai rašo:

“Liepos 10 dieną,Ateik pabūt į mūsų kiemą!

Žmonės turi daug daiktų! Mes irgi! Bet! Mums jų nebereikia! Gal Jums reikėtų? Prižadam netikėtų radinių ir atradimų,bus pyragų ir žaidimų. Gros geriausi Kauno DJ. Bus kur atsisėsti ir į ką akis paganyti.

Kam valgyti namie,jei tai gali padaryti mūsų kieme!
šašlykinės ir griliai are welcome!“

kiemas

Aš būtinai ten dalyvausiu, o taip pat atsinešiu muilinę gaudyti stileivų. Taigi, stileivos, puoškitės – FOTOGRAFUOSIU 😀 IKI susimatymo!!

——————————————————————————–

O dabar tęsiu pažadą ir rodau dar vieną derinuką iš savatgalinės fotosesijos dvare (kaip jau supratote). Derinukas įkvėptas blogerės Chicmuse. Pamačiau ir prisiminiau, kad man viena gera močiutė padovanojo savo nebenešiojamą švarkelį į parduotuvę, kuris lygiai toks psichodeliniai ryškus… Taip, močiutei brutalus respektas 🙂 Visa likusi derinio dalis jau matyta čia. Diržas atsirado gana spontaniškai, dabar kai pagalvoju, jo gali ir nebūti. Pirma mintis buvo ryškia juostele (kuri liko ant rankos) susijuosti švarką, bet ant jo ryškių raštų juostelė pasirodė per plona ir pasimetanti. O šis platus diržas buvo mano “Planas B“, kuris man pačiai šiuo metu neatrodo toks jau genialus 🙂 Aš toks keistas žmogus, man labai reikia viską iš anksto sugalvoti, kad gerai pavyktų, nes jei prie veidrodžio imsiu galvoti, ką su kuo derinti, tai galiu labai nusikliedėti… Kaip kad..
Anyway, laukite fotosesijos tęsinio. O aš lauksiu Jūsų derinukų do your fashion konkursui!!

posh5

posh3

posh4

posh6

posh7

posh8

posh1
Wearing: Blouse, skirt, belt – second hand, last seen here, shoes – manodrabuziai.lt, jacket – gifted by a very nice granny.

TRANSLATION: Second outfit from my weekend photoshoot in the mansion. This one was inspired by Chicmuse. I thought i could pull something similar with the gifted jacket I gt frm a very nice granny in a flea market. The rest of the outfit is already seen here. The belt came unexpectedly. First thought was to use the bright string as belt, (which ended as bracelet), but it was too thin and got lost on all the bright patterns. And the wide belt was my “plan B“, which is not as brilliant as I understand it now… Im a strange person – I need t thing all the details ahead, because if I do it on the spot, I can get very mixed and not so genius outfits 🙂 Like, um, say this one 🙂 Anyway, I assure you, that there are more outfits from the session comming!

Reklama

About ag

crazy person from a crazy town, interested in fashion and music. working as interior designer in architecture office.

14 responses »

  1. Nu mano manymu ne tau šis stilius. Ir nelabai man čia tas “posh“. Liuks batukai ir švarkelis. O derinukas be pastarojo manau daug geriau atrodytų(nors gal nuobodžiau). Turiu tokį klausimėlį: ar tavo derinukai ir praktiškai panaudojami ar tik fotosesijoms?

    Atsakyti
    • Sveika Justina,

      Gal ir ne “posh“, nesugalvojau pavadinimo geresnio 🙂 Derinukai fotosesijose išbandomi, o vėliau progai atsiradus gal net panaudojami. Šiaip gyvenime renkuosi patogesnius drabužius, o ypač batus, bet puoštis man labai patinka, todėl stengiuosi bent tai užfiksuoti.
      Kasdieniniai mano deriniai galbūt paprastesni ir galbūt labiau “trendiniai“ ar net nežinau, kaip čia pavadint. Žodžiu, per daug nesikankinu kai į darbą rengiuosi, todėl ir nematau prasmės juos fiksuoti, o tuo labiau dalintis. Galbūt ateityje kokį projektą sugalvosiu a la “kaip ag rengiasi savaitę prieš kalėdas“ or smth, tuomet ir rodysiu 🙂
      Ačiū, kad paklausei!

      Atsakyti
      • o aš maniau, kad jūs ir gyvenime tokia pat spalvinga ir įdomi .. 😦
        o čia pasirodo, tik foto. kokia prasmė tada viso to?

      • Na ar aš gyvenime spalvinga ir įdomi, jau ne man pasakyti 🙂
        O kokia prasmė rodyti sudėtingiausius receptus blog’e, jei gyvenime pusryčiams kasdien valgai tuos pačius dribsnius? 🙂

  2. Super. Manau ir aš sudalyvausiu 🙂 Man paskutinė nuotrauka nerealiausia 🙂

    Atsakyti
  3. Labai pavydu tokio kiemelinio sale’o 🙂
    Graži fotosesija is dvaro, labai svarkelis gerai atrodo 🙂 O jau lupu putlumas! pavydetinas

    Atsakyti
  4. Nesugalvoju kaip pasakyt, bet kartais tu per daug ‘nusibobutini’. Negražu

    Atsakyti
  5. Man ta pati pirma nuotrauka laaabai patiko! Ir derinukas, ir dvaras, viskas! :] Gal tik pastabėlė dėl blizgančio veido kaikuriose nuotraukose, bet visa kita puiku! ;]

    Atsakyti
  6. O man labai labai paskutinė nuotrauka 🙂 Grynai kaip iš žurnalo ir kūno sudėjimas bei poza kaip tikro modelio 🙂

    Atsakyti
  7. Man tai nereali fotosesija ir spalvos jegiskos ir labai tinka tau sitas stilius:)
    cia Austeja:)

    Atsakyti
  8. Labai patiko, kaip ka tik grizus is Milano, galiu pasakyti – tu ji paimtum! 😉

    Atsakyti
  9. Noriu pasakyti, kad tau toks stilius, kaip tik-labai tinka. Pabrezia tavo grazias formas ir veida.
    Ta suknele-nereali! Batai -irgi. Tik , man atrodo, svarkeli patvarkyti reiktu. Nelabai jo sukirpimas prie tokios elegantiskos apangos.

    Atsakyti
  10. Nuostabi ideja. Galetumet ir siemet ka panasaus surengti 🙂

    Atsakyti

Parašykite komentarą

