RSS srautas

it is all about colors anyway

Posted on

colors1

colors2

colors3

colors4

colors5
Excuse my ducklips 🙂
colors6
Wearing: Sweater made by mom, Bite Kai Rind parka from Tinka, everything else – second hand.

Ilgiau mano blog’ą sekantys žmonės, žino mano meilę ryškiems vienspalviams drabužiams. Šiandieninį derinuką apsprendė striukė, kurią pirma įsigijo mama, bet kažkaip nepritaikė. Matyt dėl striukės neįprastos konstrukcijos: ją galima dėvėti dviem būdais (antrasis būtų ilgesnis: kapišonas atsisega ir tampa striukės apačia, t.y. viskas apvirsta aukštyn kojom). Man patiko šiandieninis mano derinukas. Nebūtina rudenį gi tik oranžine ir ruda rengtis 🙂

TRANSLATION: People, wh have read my blog from early days know my love for bright clothes. Today’s outfit was chosen to “support“ the red parka, which I got from my mom. She didn’t find it very comfortable, because this parka can be worn two ways: the second one would be upside down. I like these colors, I think you shoudn’t wear only brown and orange in autumn 🙂

Reklama

About ag

crazy person from a crazy town, interested in fashion and music. working as interior designer in architecture office.

14 responses »

  1. Ką vilkėjau po striuke gavau nufotografuoti tik vėlai vakare, todėl toks prastas apšvietimas ir šiaipsau nuotrauka 🙂 Atsiprašau už tai

    Atsakyti
  2. striukė šiaip prikolna, gerulė, bet derinukas man gražesnis be jos. Beje, mamai komplimentai už megztuką 🙂

    Atsakyti
  3. Kokia striukė..Kokia striukė..Ah..Labai gražiai atrodei!

    Atsakyti
  4. putvinskio trim aštuoni..!

    Atsakyti
  5. Striukė superinė! Ir apskritai man toks margumas labai gražu, bet savo spintoje nerasčiau nieko panašaus. Išvadinsiu save konservatore ir baile ir toliau neriu į darbus.

    Atsakyti
    • eik eik konservatore, bailiuke 😀 aš užtat nemoku siūti, tai galima irgi mane išvadint kaip nors. Tingine pvz 🙂
      Aš labai neefektyvi savo spintoje, todėl turiu daug visko, o kartais vistiek nėra ką apsirengti. Labai gerbiu ir pavydžiu tiems, kas gali su keliais daiktais išsisukti visą sezoną ir neatrodyti nuobodžiai.. Man to meno dar mokytis ir mokytis 🙂

      Atsakyti
  6. suinteresuota

    omg :0
    kur tokiu striukiu buna , as isimylejau

    Atsakyti
  7. kaj kurtkike!! 😀
    iš tikro tai puiku, tik aš gal tą rūbelį po megztuku vienspalvį būčiau pasirinkus (kad išryškėtų viršutinio spalva..? 🙂 ), bet čia gi aš tai vadinas viskas dar puikiau nei pirmas įspūdis! 🙂

    Atsakyti
  8. ir man labai patinka ta paskutinė nuotrauka!!! nesiteisink kur nereik 😉

    Atsakyti
  9. ir as noreciau suzinoti kur tokiu fantastisku striukiu buna… nejaugi ir kaune galima gyventi? 🙂

    Atsakyti
  10. Po nuotrauka juk parasyta,kad striuke is parduotuves Tinka 🙂

    Atsakyti
  11. Atgalinis pranešimas: sninga « ag vintage

Parašykite komentarą

