RSS Feed

gnome

Posted on

gnome1

gnome2

gnome3
Gavau dovanų teisingas pirštines! 😀

gnome4

gnome5

gnome6

gnome7

gnome8

gnome9

gnome10
Wearing: coat from manodrabuziai.lt, shoes from batai.tumblr.com, everything else from second hand

Šiandien aš nykštukas. Visada su ta kepuraite taip jaučiuosi. Na gal dar truputį į kalnus susiruošusi mergaitė. Kaunas šiandien primena Šveicariją, tik saulės mažiau. Pakankamai šilta buvo eiti atsisagsčius, o tai pridėjo papildomų “coolness” taškų man. 🙂 Juokiausi pati iš savo exhibicionizmo. Būtų kas matęs! Eina mergiotė visa atsisagsčius, išsitraukia fotiką ir ima save pliauškinti nei iš šio nei iš to. Nu tikrai galvotų, kad nesveika 😀 Bet aš tik norėjau parodyti, kaip su paltuku tas derinys atrodo… :> Ėėėch…

Reklama

About ag

crazy person from a crazy town, interested in fashion and music. working as interior designer in architecture office.

11 responses »

  1. Oi, sitas labai labai dailus 🙂 As ir masciau kazkokia panasia kepure isigyti, man jos vaikyste primena kazkodel 🙂

    Atsakyti
  2. super, man patinka… vietos matytos ir mylimos, skardžiai lipant į dailioškę nutipenti :)))
    O po tokių derinių ir žiema mielesnė atrodo :))))

    Atsakyti
  3. Ačiū! Smagi kepeliūšą tikrai 🙂

    Atsakyti
  4. Na tu tiesiog nuostabi!!!!! ir drasi 😀

    Atsakyti
  5. jau kelintą kartą pastebiu ir padūsauju – kokie gražūs tavo plaukai ir kaip aš tokių norėčiau ;]

    Atsakyti
  6. Nu kai tik išplauti ir išdžiovinti, gražiai tiesiai krenta – tai joa, gražūs 🙂 Dienos bėgyje atsiranda linkis ties ausimi, nugarinė pusė susivelia, o galiukai įsielektrina. Kitą rytą jau visai nieko gražaus nebebūna 😀

    Atsakyti
  7. Man labai patinka sitie tavo batai.

    Atsakyti
  8. Man patinka, kad tau patinka 🙂

    Atsakyti
  9. bliam, kaip pavydžiu tau figūros, kuriai kombinezonai tinka :>
    nes aš kiekvieną kartą humanoj tokį užtikus, kaip tas šuo mintyse sušunku “GRIKIAIIII!!” ir bėgu matuotis, o po poros akimirkų paaiškėja, kad atrodau kaip nėščias balionėlis 😀

    užskaitau viską 😉

    Atsakyti
  10. Pala pala, o tai kaip ten su tuo šuniu buvo? 😀 Aš negirdėjau tos istorijos.. 🙂

    Ačiū. Kombinezonai tuoj nebetiks, bo žiemai atėjus, jau gerą kultūrinį sluoksnį pradedu vilktis (+2kg) :/
    Na, svarbu nenukrentu nuo mažakraujystės laiptais užlipus jau 😀

    Atsakyti
  11. One good looking girl ! O del mazakraujystes, tai galetum savo sultis gerti, kurias anksciau gerdavai, visai gerai atgaudavai spalva 😀

    Atsakyti

Parašykite komentarą

