RSS srautas

Do your fashion: Bidi #1

Posted on

Svečiuose svečiai! Silvija, kitaip dar žinoma, kaip Bidibidobidiboo, atsiuntė man savo derinukų. Publikuoju!

bidi1

Bidi2

Bidi3

Bidi4

Beje, Silvija pasistengė, tai aš čia dar ne visas nuotraukas sudėjau 🙂 Bus daugiau! Sakau, man atrodo, kad JAI reiktų blog’ą rašyti, o ne man :)Balsuoju už raudoną! Oje, tik dabar supratau, kad ten mano gamybos auskarai. 🙂

P.S. Nuotraukas galima išsididinti atsidarius jas atskirai (dešinys pelės kl. + “rodyti paveikslą“ jei murzilką naudojat), arba didinant visą puslapį (ctrl + pelės ratukas).

Reklama

About ag

crazy person from a crazy town, interested in fashion and music. working as interior designer in architecture office.

9 responses »

  1. man maikutė patinka, o šiaiip gal per daug dominuoja aplinka ir kt.detalės nei derinukai 😛

    Atsakyti
  2. As balsuoju uz raudona 🙂 man patiko…

    eM!
    http://mstyleideas.blogspot.com/

    Atsakyti
  3. o kodel ji neturi blogo??????????? Labai patinka!!

    Atsakyti
  4. Nežinau, tingi gal 🙂 Arba gėdijasi 😀

    Atsakyti
  5. Atgalinis pranešimas: Do your fashion: Bidi #2 « ag vintage

  6. na ir nustebino, jei reikia 15 blogu rasyti,nes toki zmogu, reikia labai paieskoti ji visapusikai idomi ir netik… na saunu

    Atsakyti
  7. Nelabai turiu ką pridurti, tas trumpas mano pristatymas pirmam įraše su manim gana taiklus 😉 O dabar vėl žiūriu Pretendentą iki paryčių, džiaugiuosi nauju juodu megztu šaliu, atsiaugindama kirpčiukus išbandau naują ‘rich bitch’ šukuoseną, didinu savo PEZ’ų kolekciją ir svajoju apie didelę dėlionę su S.Dali darbu 🙂 Bet jei kam kyla klausimų – nesidrovėkit, pasistengsiu atsakyt.

    Atsakyti
  8. Atgalinis pranešimas: Do your fashion: Bidi#3 « ag vintage

Parašykite komentarą

