RSS Feed

black’n’white schoolgirl

Posted on

bnw1

Tęsiame mokyklines inspiracijas. Aišku “juoda/balta” derinio gal negali užtikrintai pavadinti, bet nu o kaip? 🙂

bnw2

bnw3

bnw4
Wearing: wool coat – manodrabuziai.lt, skirt, sweater, tie – second hand, shoes – batai.tumblr.com

O pamenate Mindaugą? Jis vakar man parašė, kad pradėjo rašyti savo tinklaraštį : Diaries of Undecided Soul. Kaip pats apibūdino: “naujas šviežias ir kol kas be krypties, bet viskas gi savaime gaunasi.” Tai aš kaip visada palaikau iniciatyvą ir lauksiu augančio, įkvėpimo pilno tinkaraščio! Sėkmės!

About ag

crazy person from a crazy town, interested in fashion and music. working as interior designer in architecture office.

7 responses »

  1. Nu man tai aisku tinka!

    Atsakyti
  2. Ui, skaniai žiūrisi.

    Atsakyti
  3. Labai gražiai kaklaraištis su sege atrodo!

    Atsakyti
  4. kaklaraiščiui sakyčiau ne ne ne.
    išvis nekaip čia žiūrisi. nebent skoningai prie kokių marškinukų užsidėt.. ir spalvos gal kitos paieškot.

    Atsakyti
  5. Rask tu man ploną ir vienspalvį ir dar tinkamos spalvos… 🙂

    Atsakyti
  6. man patinka, tik kojines numaučiau 😀

    Atsakyti
  7. oi, kaip čia aš šitą pražiopsojau… LABAI gražu, užskaitau totaliai.

    Atsakyti

Parašykite komentarą

