RSS srautas

greyer than grey

Posted on

Matyt mano mėgstamiausia spalva yra pilka. Nes visiškai baltai apsirengti yra pakankamai sunku ir nepraktiška (esu terla), o visiškai juodai apsirengt yra banalu (ir dar su gotyčiu sumaišys). O pilka tokia kieta spalva. coolness. Aaaeee ir jo, mano paakiai taip atrodo, aš taip atrodau iš ryto! Ir ką jūs man 😀
O kas pasakys, kokį papuošalą čia turiu pasikabinusi?

greyer

.

greyer

.

greyer

.

greyer

.

greyer

.

Reklama

About ag

crazy person from a crazy town, interested in fashion and music. working as interior designer in architecture office.

7 responses »

  1. aha-pilka tikrai cool, švarkiuka atimčiau, atrodo šiltas, jaukus ir daug kur pritaikytinas :)))
    O papuošalas net nžn, gal kokia kompo detalė 😛

    Atsakyti
  2. Man panasu labiau, kad cia kazkas ish spaustuves,nes labai stora ta plokstele ir sunki tokia atrodo 😀

    Atsakyti
  3. Papuošalas tai labai įdomus, tik nesuprantu, kas per daikčiukas? Aš taip pat mėgstu pilką. O dar ir šalikas ant kaklo labai žavus 🙂

    Kasdieniškas, rudeniškai pilkas, bet labai jaukus ir patogus derinys 🙂

    Atsakyti
  4. Ačiū už komentarus merginos 🙂
    Papuošalas, kaip teisingai pastebėjo Gretchen, yra iš kompų serijos, jei jau visai tiksliai – vaizdo plokštės radiatorius. Lengvas, aliumininis ir šiaip kietas 😀 Bet čia matyt man pasisekė, ne visos vaizdaplokštės tokius gražius juos turi, būna, kad su ventiliatoriais jie dar… 🙂

    Atsakyti
  5. Aš tai pagalvojau o kur Ag? Visai sunykti baigi.. Ar čia tik rūbai..

    Atsakyti
  6. Margarita, aš senstu 😀 Negali gi visą gyvenimą kaip tik ką mokyklą baigus atrodyt 🙂

    Atsakyti

Parašykite komentarą

