RSS srautas

hair

Posted on
hair

hair?

Mane kamuoja egzistenciniai klausimai, ką man su plaukais daryt.  Šiandien truputį pavyniojau į dešreles ir supurškiau plaukų laku, kad laikytųsi. Plaukų laką paskutinį kartą naudojau turbūt 7toj klasėj 😀 Tai šiaip rezultatas man visai patinka, kiba reikės kokių kitų fiksacijos priemonių pasipirkt… :> Ką manot, ką šiaip daryt su jais? Kirpt? Banguot? Dažyt? 🙂

hair

hair. and eyebrows 😀

About ag

crazy person from a crazy town, interested in fashion and music. working as interior designer in architecture office.

Atsakymų: 1 »

  1. banguoti. vienareiksmiskai. kirpti ir dazyti nereikia 🙂

    Atsakyti
  2. aš irgi nuo vasaros taip nešioju, biškį pabūnu susisukus į kuoduką ir išleidinėju ir visaip mandrai vadinu, kaip kad tarkim riviera curls, nežinau kodėl ;D ilgi plaukai yra gerai!

    Atsakyti
  3. Puikūs tavo plaukai. Nekirpk ir nedažyk. Manau pink, šukuok, garbanok, vel. Begalės galimybių turint tokį grožį ant galvos 😉

    Atsakyti
  4. turėčiau tokius plaukus… – pasakiški!
    Gal kiek pakirpčiau, man maksimaliausias plaukų ilgis visgi yra kiek žemiau liemenėlės sagtelės, bet ne ilgesni. Nes kuomet labai ilgi – gražiai atrodo tik va taip sumesti į priekį; bet ne už nugaros natūraliai krisdami.

    Atsakyti
  5. Ačiū, merginos, už komplimentus 🙂
    Kol kas nusprendžiau dar nenurėžti jų žiauriai 🙂 Nusipirkau normalių plaukų formavimo priemonių, žiūrėsim, kas gausis.

    Ojj, tiek, kad namuose suirutė, truputį kraustomės, tai čia eksperimentų savo nelabai turiu kada sudėti 😀

    Atsakyti

Parašykite komentarą